.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سر گيري واردات گاز از تركمنستان

مخبر كميسيون انرژي مجلس هشتم در خصوص آخرين وضعيت انعقاد قرارداد گاز با تركمنستان گفت: قرار است قرارداد واردات گاز از تركمنستان از سر گرفته شود.

به گزارش شمال نيوز ،علي ادياني در گفتگو با فارس افزود: با ذخيره‌سازي گاز و فعال شدن فاز ششم و هفتم پارس جنوبي امسال مشكل گاز در فصول سرما نخواهيم داشت.

وي بيان كرد: با پيگيري‌هايي كه با حضور وزير نفت شده است، پرداخت يارانه 50 هزار توماني به مشتركان گاز كه در فصل سرماي گذشته وعده داده شد نيز محقق مي‌شود.

نماينده مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه براساس زمان بندي مشخص شده قرار بود سد البرز در مدت پنج سال به بهره‌برداري برسد، اظهار داشت: به علت عدم اعتبار اختصاص يافته، بهره‌برداري اين طرح به تعويق افتاد كه آبگيري اوليه آن امسال صورت خواهد گرفت.

ادياني در پايان افزود: با اجراي سد البرز و سرشاخه‌هاي آن 55 هزار هكتار از اراضي شاليزاري و زراعي شهرستان‌هاي قائمشهر، جويبار، بابل و بابلسر از آب اين سد بهره‌مند خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانی 17 تير 1387
فقط امیدواریم که این قرار است بزودی زود محقق شود و باز مثل پارسال از جان این مردم بدبخت دولتمردان مایه نگذارند که ما باید در برابر حرف زور ترکمنستان مبنی بر افزایش قیمت گاز مقاومت کنیم و از این اجور افاضات .
آخر ضرب المثلی است در این مورد که می کوید " خرج که از کیسه دیگران بود حاتم طایی شدن آسان بود " حالا حکایت مسئولین ما در زمستان بسیار سرد سال 86 بود که ما با قطعی گاز و تبعات بسیار سخت آن بودیم و آنوقت حضرات مرکز نشینی که دائم به مرکز نشینان اطمینان خاطر می دادند که تهران کلانشهر است و پایتخت و بهیج وجه گاز آنجا قطع نمی شود به ما که می رسیدند صحبت از مقاومت و عزت نفس و ایستادگی می کردند.حالا خدا کند که این قرارداد بلاخره بسته شود تا ما بار دیگر مجبور به مقاومت نشویم!!!البته فقط ما نه مرکز نشین ها!!
نا شناس 17 تير 1387
حکایت واردات گاز از ترکمنستان در فصل تابستا ن مثل صدور یخ به کانادا در فصل ز مستان است خلاصه شب دراز است و قلندر بیدار بالاخره زمستان حواهد امد وهزار وعده دوستان را خواهیم دید......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.